16 Ekim 2009 Cuma

bisküvi arası nutella


Tatlının altın vuruşu işte budur. Çocukluğuma dönüyorum iki bisküviyi açıp arasına sakin ama bir o kadar da iç kıpırtısı ile nutellayı yayarken. Petibör olmalı ama bisküvi :)



Görsellerde Nutella fotoğrafı ararken karşıma bu fotoğraf çıktı. Görüntüden öte fotoğrafın ismi beni kendine çekti. Şöyle ki : HOLY NUTELLA!!

Bir tarikat oluşturabilecek mi bakalım Nutella. Gizli gruplar toplanıp Nutella konseptli, Nutellaya bulanmış görüşmeler yapacak mı? Kitleler bunun için bir araya geldiğinde o dünya tadından yenmeyecek hale gelir ama orası kesin. Ve benim düşüncem herkes evinde kendi Nutellasını tüketsin. Bireysel Nutella destekçisi ilan ettim kendimi. Ama fanatiği olmayacağım :P

Pek ciddi hayatımda değindiğim konuların da o kadar ciddi olması kaçınılmazken, neden paylaşmayayım dedim. Kötü mü ettim. İçinden homurdanma seyirci :DD

Olmazsa olmaz okuyucu notu: Herşey kendimi daha yakından, en pis, en kötü ve en datlı yanlarımla size tanıtmak olduğu için yazmalıyım. Bu accayip tatlıyı yerken üzerimde bembeyaz bir tişört vardı ve ardarda yenen 3 atomdan sonra minik nutella lekeleri boy gösterdi tişört üzerinde. Bu da benim Nutella ibadetim olsun dedim sonra. Lekesi olmadan yenen Nutella HOLY NUTELLA değildir. İşte iddiam budur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder