6 Ekim 2009 Salı

---BENİ SEÇ 2009--- ya tutarsa :D




Pek sevgili Nasreddin Hocayı yaderek başladığım '' beni seç!'' yazımda umutluyum, mutluyum. türlü şaklabanlıklar yapmaya hazır bünyem, bi yandan oylamaya katılacak kişileri araştır Selvi diyor bana. Dört bi koldan kuşatmaya başlasam diyorum ama savaşçı ruhumu interraile saklamaya karar veriyorum :)






ve sevgili bloguma iyiki varsın diyorum. maçı sanki 1-0 önde götürüyormuşum gibi hissettirdiğin için bana. maç daha bitmedi ama :)

gecen Mayıs ayından itibaren interrail için araştırmalara başlamıştım. hatta bir interrail mail grubuna üye olmuştum. gidişi kafaya koymuştum ya bu üyelik bana kendimi daha bir
yakın hissettirdi interraile. ama paraya yakın olamadığım için gidemedim geçtiğimiz yaz interraile.bu yaz olacak ama inşallahıyla maşallahıyla .

minik minik göz kırpıyo bana hayat sanki. iyi ki o mail grubuna üye olmuşum. orda gördüm bugün seyahat bursu duyurusunu. sevindim, içimde havai fişeklerle bi kutlama yaptım sanki burs bana çıkmışcasına. sağol hayat :)

neden ben seçilmeliyim peki interrail bursu için? biraz da bu konuda konuşmak istiyorum. ben seçilmeliyim:

- çünkü çok istiyorum. ( yüksek lisans mülakatlarında dahi istekli olmak iyi bir sebepti kabul edilmek için )



- çünkü geçen yaz gidemedim içimde kaldı. ( insanın içinde bişey kalması ilerde ciddi problemlere yol açabilir heleki 26 yaş sınırını aştıktan sonra. bknz: interrail 26 yaş sınırı )
- çünkü ben matematikle uğraşırken hiç beni hocalarım ödev olarak sergiye, geziye götürmedi.( elinden tutulup Avrupaya yollamanın daha bir sevap olduğu öğrenci modeli)

- çünkü ben tüm yaz tatillerimde (üniversite 2. sınıfın yazına kadar) fındık toplamaya, köye götürüldüm babam tarafından


- çünkü her okul döneminin başında 'yaz tatilinde nerelere gittiniz' konulu kompozisyona hayal gücümle hiç gitmediğim yerleri kulaktan dolma bilgilerle aktarmış bir öğrenciyim.(yazar burada 'görmeden o kadar yazıyordum, görünce neler neler yazarım bir düşünün' diyor.)
- çünkü benim adım Selvi fakat boyum kısa. ( Allah vergisi bir yeteneği olduğunu söylüyor. )
- çünkü gezmeyi çok seviyor. ( atalarından kalma bir alışkanlık olan gezme-tozma babaannesi tarafından çok sık yapılan bir davranışmış. köyde gitmediği düğün, katılmadığı dedikodu yokmuş. ve de katıldığı her düğünde oynarmış.)

-çünkü saçım dökülüyor. ( Avrupa havası saç dökülmesine iyi gelirmiş.)

bunlar gibi sebeplerim belki diğer katılmak isteyen arkadaşlarınkinin yanında hafif kalmış olabilir. ama ne diyebilirim ki? istiyorum ve bununla ilgili(hesapladım) 6 aydır planlar yapıyorum. süre anlamında bana fark atacak arkadaşlar muhakkak vardır ama isteklilik konusunda Selvi boyumla korkusuzca savaşırım :)

peki Selvi kimdir, nedir kısmına gelince.. 1986-Ordu doğumluyum. İTÜ'de matematik mühendisliğinde yüksek lisans yapıyorum. Üsküdar'da oturuyorum. ÜSküdar'ı çok seviyorum. şimdiki zamanla yazılan cümleleri ardarda kullanınca okuyucuya işkence yapıyormuş gibi hissediyorum. genelde kendimi 3. şahıs üzerinden anlatmayı seviyorum. ve ben interraile gitmeyi gerçekten çok(!!) istiyorum.

yazıyı yazarken ve de fotoğrafları çekerken gerçekten çok eğlendim. gerektiğinde gıdımı göstermekten çekinmediğim fotoğraflarımla imkanlar dahilinde karşınızdayım. ve ben yine karşınızda olmaya devam etmek istiyorum, Türkiye'den alınmış değil Avrupa'dan alınmış şapkalarımla :)




3 yorum:

  1. çok sevimli:)
    hatırımda kalacağın kesin!:)

    YanıtlaSil
  2. http://ozlem-pansiyon.blogspot.com/2010/03/finalist-14-selvi-kara.html

    bol sans! :)

    YanıtlaSil