18 Eylül 2009 Cuma

başa sarmaca, yinelemece, yenilemece

okul başlamak üzere. gene inek olmaya karar verdim. bu sefer değişiklik yapıp olmayı başarabilecek miyim bakalım :) hatta bi hevesle gidip kütüphaneden kitap bile aldım. derse hazırlık mahiyetinde. hoca da gördü kütüphane dönüşü, elimde kitaplar. daha ne isterim. görüntüyü kurtarmayı gene başardık. ama gel gör ki süper geniş masamda yaydı popolarını kitaplar. engelleyemiyorum. kendimi tabi ki. ama bu da geçecek elbet.

önce gidip aps yle yollamalı burs başvurusunu. gelince oturmalı başına artık dersin. fotoğrafım var mıydı ki? kezban selvi serisi nerede acaba? bulmalı.




--frank loesser'ın baby it's cold outside' ı, louis armstrong-ella fitzgerald düetinden dinlenmeli.
--- anne dediğin yemeklerden taze fasulyedir. ama benim annem mısır ekmeği artık benim için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder