9 Ağustos 2010 Pazartesi

pass- pass- pass a port!

Benim de söyleyecekelerim var pasaport ücretleri ile ilgili!

Ben istemez miydim alayım pasaportumu, dursun çantamda. Bir ucuz uçak bileti ilanı görünce tek derdim de vize olsaydı ya! ( vizesiz gidilecek yerlerde gam yok, keder yok! :))

Ahir ve kısa ömrümde toplam 3 defa pasaport almayı düşündüm. Hepsinin ortak noktası da '' Alacaksam uzun süreli alayım da şimdi çıkamazsam bir yerlere yanmasın canım param, olmayan param, pasaportu almak
için biriktiremediğim param''dı.

Seyahat özgürlüğü kampanyasına destek amaçlı, bir % 50 daha
inerse ücretler hemmen, koşa koşa almaya gideceğim 10 yıl süreli pasaportumu ve bu hadiseyi ''Pasaport gelir, hoş gelir, leyy leyyy limi limi leyy'' başlığı ile sizlere aktaracağım. Sonra.. Ver elini Dünya!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder